Uważajmy na „przedstawicieli zakładu energetycznego”!

Opublikowano: 2014-06-24 13:37:19, w kategorii: Porady

PGE Obrót S.A. ostrzega przed pochopną zmianą sprzedawcy energii elektrycznej i podpisywaniem nowych umów z osobami, które podają się za „przedstawicieli zakładu energetycznego”.

Uważajmy na „przedstawicieli zakładu energetycznego”!

 

Sprawa dotyczy niepokojącego zjawiska polegającego na tym, że przedstawiciele konkurencyjnych firm odwiedzający odbiorców energii elektrycznej w domach są kojarzeni przez Klientów jako pracownicy PGE.

Uprzejmie informujemy odbiorców energii elektrycznej – Klientów PGE Obrót S.A, że Spółka nie prowadzi żadnych działań polegających na składaniu wizyt domowych w celu podpisania lub zmiany umowy związanej ze sprzedażą i dostawą energii elektrycznej.

Osoby podające się za „przedstawicieli energetyki”, które nachodzą Klientów, proponując zakup energii elektrycznej, nie reprezentują PGE Obrót S.A.

Każdemu Klientowi, który dokonał podpisania umowy w mieszkaniu przysługuje prawo odstąpienia od tej umowy w ciągu 10 dni od jej podpisania. Klientom, którzy mają jakiekolwiek wątpliwości, doradzamy kontakt z pracownikami Biur Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. lub kontakt pod numerem telefonu 422 222 222 z terenu całego kraju.

Listę Biur Obsługi Klienta można znaleźć na: gkpge.pl – zakładka: Obsługa Klienta.

Tekst sponsorowany

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij